Goldenberry na magicznym wieczorze, Gala 30-lecia Lynka.
28 października 2022Ho! Ho! Ho!🎅🎄
19 grudnia 2022Panel dyskusyjny: „Kluczowe wnioski z raportu B2B e-commerce okiem biznesu”
W najnowszym raporcie Deloitte Digital „B2B e-commerce” udowodniliśmy, że posiadanie platformy handlu elektronicznego B2B stało się koniecznością. Dlaczego tak jest? 83% firm w krajach rozwiniętych skupiających się na współpracy B2B sprzedaje online, a przyzwyczajenia wyniesione z rynku B2C coraz częściej przenoszone są na relacje firmowe. Tu również oczekiwana jest przede wszystkim wygoda, prostota i spersonalizowana obsługa 24/7. Nie jest to możliwe bez odpowiednich technologii. Posiadanie platformy B2B, która odpowiada na te oczekiwania, nie jest dziś kwestią wyboru. Stało się to koniecznością i wymogiem działania na konkurencyjnym rynku.
Najlepiej wiedzą o tym goście nadchodzącego panelu dyskusyjnego: Wioletta Wojtunik, członkini zarządu i dyrektorka ds. sprzedaży w firmie Śnieżka Trade Of Colours i Olaf Dąbrowski, Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group. Zdecydowali się na wdrożenie platformy handlu elektronicznego w swoich firmach. Opowiedzą nam zarówno o jasnych, jak i ciemnych stronach procesu implementacji i wykorzystywania tego narzędzia.
Wnioski z naszego raportu „B2B e-commerce” przefiltrujemy przez ich perspektywy biznesowe:
- firmy produkcyjnej, dla której narzędzie B2B e-commerce jest istotnym elementem łańcucha wartości,
- firmy, która bazując na logice B2B commerce zbudowała cały biznes, a platforma stała się jego filarem i głównym motorem
Nasi goście:
Olaf Dąbrowski
Dyrektor Zarządzający Goldenberry Group
Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu – National-Louis University w Nowym Sączu. Ścieżkę kariery rozpoczynał w dziale sprzedaży UPS Polska. W trakcie ostatnich 20 lat zarządzał działami sprzedaży w: Lyreco Polska, Lynka Promotional Solutions, TAKT S.A. oraz Hilti (Poland).
Praktyk sprzedaży i marketingu B2B – swoją wiedzę i wieloletnie doświadczenie wykorzystuje w branży reklamowej, od ponad 10 lat zarządzając agencją Goldenberry Group. Goldenberry to nowatorski one-stop-shop dla klientów B2B, specjalizuje się w produkcji i dystrybucji produktów reklamowych, dostarcza kompleksowe rozwiązania z zakresu e-commerce, logistyki i dystrybucji, realizuje także pionierskie projekty CSR/ESG.
Wioletta Wojtunik
Członkini zarządu i dyrektorka ds. sprzedaży, Śnieżka Trade Of Colours
Spółka Śnieżka Trade Of Colours jest odpowiedzialna za sprzedaż, marketing oraz pricing i revenue w Grupie Kapitałowej Śnieżka.
Wykładowczyni akademicka, certyfikowana konsultantka Reiss Motivation Profile® oraz moderatorka procesów Design Thinking. Całą karierę zawodową związana z obszarami sprzedaży i obsługi klienta. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu skutecznych strategii sprzedaży oraz w praktycznych aspektach współpracy z klientem, m.in. w zakresie negocjacji z międzynarodowymi klientami korporacyjnymi. Na co dzień zarządza dużymi, rozproszonymi zespołami sprzedaży z obszaru B2B oraz B2C.
Materiał Wideo dostępny pod poniższym linkiem: