
International Women’s Day 2025 – wraz z Prominate świętujemy osiągnięcia kobiet na całym świecie!
8 marca 2025
Goldenberry na targach HKTDC Premium & Gifts w Hong Kongu
27 kwietnia 2025Najnowsze raporty Prominate Trends & Insights już są!

Najnowsze raporty Prominate Trends & Insights już gotowe!
Ta trzyczęściowa seria zagłębia się w trendy kształtujące zachowania konsumenckie oraz ich wpływ na naszą branżę, przedstawiając jednocześnie praktyczne wnioski.
Bo w Goldenberry oraz Prominate wiemy, że w naszej branży chodzi o coś więcej niż przedmioty — chodzi o emocje, odpowiedzialność i świadome wybory!
Co znajdziesz w raportach?
Raport 1: Świadome życie (Mindful living)
Wraz z rosnącym znaczeniem wellness wśród priorytetów konsumentów, jego zakres znacznie się rozszerzył – wykracza poza zdrowie fizyczne, obejmując również dobrostan psychiczny, emocjonalny i społeczny. Analizujemy kluczowe spostrzeżenia oraz wynikające z nich zachowania i oczekiwania wobec produktów w tej kategorii.
Raport 2: Kultywowanie pozytywności (Cultivating Positivity)
W obliczu trwającej niepewności społecznej, ekonomicznej i politycznej, konsumenci coraz chętniej otaczają się rzeczami, które wnoszą radość i pozwalają na wyrażanie siebie. Produkty z kreatywnym designem, elementami zabawy oraz możliwością personalizacji zwiększają zaangażowanie i wywołują pozytywne emocje.
Raport 3: Trwały wpływ (Lasting Impact)
Zrównoważony rozwój stał się dla konsumentów kluczowym kryterium przy wyborze produktów. Przemyślane projekty, które stawiają na wielokrotne użycie, możliwość recyklingu i ograniczanie odpadów, znacząco budują pozytywny wizerunek marki. Wnikliwie analizujemy ponadczasowe wzornictwo, innowacyjne materiały zużywające mniej zasobów naturalnych i produkty minimalizujące wpływ na środowisko.
Raporty można znaleźć tutaj - https://www.prominate.com/