17 czerwca 2019 · Artykuły, Wydarzenia · brak komentarzy
GoldenDay! 2019

GoldenDay 2019 już za nami!

Ze szwajcarską precyzją, niemiecką dokładnością i francuską elegancją agencja reklamowa Goldenberry Group świętowała przed tygodniem swoje 10-te urodziny. Jubileuszowa impreza okazała się frekwencyjnym sukcesem, a Goldenberry zagrało swoje największe klasyki oraz sporą dawkę obiecujących nowości. Targi gadżetowe, które urządzili, przyciągnęły do Fortu Mokotów ponad 300 Klientów, 25 dostawców z Polski i z Europy, najsmaczniejsze foodtrucki w Warszawie, rzucającą na kolana technologię VR i… nas! OOH Magazine był Patronem Medialnym tego wydarzenia.

Przez jeden dzień budynek Szarotka w Forcie Mokotów zamienił się z industrialnej perełki i hipsterskiego centrum Warszawy w polską, o ile nie europejską, stolicę produktów promocyjnych. Nowości gadżetowe z Hong Kongu, jedni z najlepszych rodzimych dostawców, czy też goście z zagranicy jak niemiecki ZOGI i francuski SCX, to tylko wierzchołek góry lodowej atrakcji przygotowanych dla Klientów Goldenberry.

Od samego wejścia Klienci mogli zapomnieć o deadline’ach czy rosnącym stosie nieprzeczytanych maili. Zanim zdążyli wejść na halę targową czekało ich orzeźwiające i bąbelkowe powitanie. Prawdziwym sercem imprezy był niezwykle klimatyczny bar, gdzie dwóch profesjonalnych barmanów musiało pogodzić swoją pasję do robienia alkoholowych drinków z faktem, że goście eventu w przeważającej większości musieli wrócić tego samego dnia do pracy. Ci którym nie w głowie były słodkie czy gorzkie drinki mogli rozsmakować się w ponad 270 zaparzonych kawach przez firmę Drake.

Gdy gościom udało się już przejść przez wszystkie stanowiska, własnoręcznie złożyć scyzoryk szwajcarskiej marki Victorinox, odebrać notesy ozdobione przez kaligrafa i napełnić głowy gadżetowymi inspiracjami, po drugiej stronie korytarza VR Tomorrow prezentował wszystko co najlepsze ma do zaoferowania świat wirtualnej rzeczywistości. Nie tylko rozrywkę w postaci strzelanek, ale również specjalistyczne programy mające zastosowanie w walce z fobiami, jakimi są strach przed publicznymi wypowiedziami, wysokością czy zamkniętymi pomieszczeniami. By uświetnić event jednym z wystawców była Francusko-Polska Izba Gospodarcza CCIFP, która opowiadała zgromadzonym o swoich osiągnięciach i pozyskiwała nowych partnerów do najaktywniejszego, bilateralnego stowarzyszenia przedsiębiorców w naszym kraju.

Dobremu eventowi przeszkodzić nie może nawet pogoda, ale w tym roku Goldenberry miało po swojej stronie nawet warunki atmosferyczne. Deszczowa od ponad tygodnia Warszawa stała się na parę godzin ponownie słoneczna, a goście mogli odpocząć od zgiełku targów w specjalnie zaprojektowanej strefie chilloutu. Pośród ogrodu rzesze ludzi mogły smakować dań z trzech diametralnie różnych kuchni. Ci natomiast którzy przybyli zestresowani mogli odprężyć się dzięki relaksacyjnemu masażowi wykonywanemu przez Instytut Zdrowia i Urody Biosphere.   

Team Goldenberry przekonuje, że pokonał w sumie tego dnia dystans 210km, co zostało zmierzone na krokomierzach. Pamiętajmy jednak, że firma, która jeszcze 4 lata temu liczyła 5 osób oddelegowała w tym roku do pomocy Klientom ponad 20 pracowników. Kiedy biznes kwitnie to i kilometry lecą.

Źródło: OOH Magazine ( https://oohmagazine.pl/15730,golden-day-2019-juz-za-nami-.html)

 
 

GoldenDay w eppi Magazine

Na GoldenDayu mieliśmy również przyjemność gościć eppi Magazine, który postanowił przybliżyć swoim czytelnikom naszą formułę targów. Jeżeli chcecie spojrzeć na GoldenDay ich oczami, serdecznie zapraszamy do lektury. Artykuł możecie przeczytać tutaj.

 

Zobacz relację wideo z wydarzenia

Wersja skrócona (3 min.)

Wersja z wywiadami (8min.)

 

Zobacz galerię zdjęć z targów