O tym jak zarządzać biznesem w czasach kryzysu, o tym na co mamy wpływ oraz o tym, że obecna sytuacja jest najlepszym sprawdzianem dla prawdziwych liderów i może być szansą dla biznesu mówi Olaf Dąbrowski z Goldenberry Group.
Eko marketing
EKO Marketing jako możliwości dla środowiska, dalszych losów ludzkości, a także ogromna szansa dla biznesu! W najnowszym, kwietniowym wydaniu OOH Magazine […]
Światowe media o nas!
Przedstawiamy krótkie podsumowanie Targów Festiwalu Marketingu 2019 sporządzone przez Magazyn EPPI (European Promotional Products Industry), wydawany w Kolonii.
EPPI Magazine trafnie zauważył, że na Targach istotnym motywem były w tym roku projekty „sustainable” – czyli realizowane z poszanowaniem naszego otoczenia. A my, Goldenberry, świadomie i z dumą dzieliliśmy się naszymi doświadczeniami.
© WA Media GmbH 2019
Podsumowanie targów!
Festiwal Marketingu 2019 Produkty promocyjne = produkty odpowiedzialne W naszej branży kilka lat temu był modny trend „produktów ekologicznych”. Pojawiły się wówczas w katalogach i na rynku szare brzydkie produkty, które miały nawiązywać do natury i „udawać”, że są naturalne. A tak naprawdę w wielu przypadkach nie miały nic wspólnego z ochroną środowiska, a nieczęsto […]
Podsumowanie GoldenDay! 2019
Ze szwajcarską precyzją, niemiecką dokładnością i francuską elegancją agencja reklamowa Goldenberry Group świętowała przed tygodniem swoje 10-te urodziny. Jubileuszowa impreza okazała się frekwencyjnym sukcesem, a Goldenberry zagrało swoje największe klasyki oraz sporą dawkę obiecujących nowości. Targi gadżetowe, które urządzili, przyciągnęły do Fortu Mokotów ponad 300 Klientów, 25 dostawców z Polski i z Europy, najsmaczniejsze foodtrucki w Warszawie, rzucającą na kolana technologię VR…
Podsumowanie 2018
To był bardzo udany rok nie tylko dla Goldenberry, ale dla całej branży gadżetów reklamowych. Wspólnie z wybranymi europejskimi agencjami opowiadamy o tym szerzej na łamach EPPI Magazine. Dodatkowo znajdziecie tam również podsumowanie rocznego spotkania IPPAG w Barcelonie, w którym braliśmy udział. Zapraszamy do lektury!
Czy gadżety reklamowe działają?
Czy gadżety reklamowe działają? Podejmij właściwą decyzję! Jeżeli wahasz się, czy gadżety reklamowe to najlepszy dla Twojej firmy sposób dotarcia do klienta, to przeczytaj o badaniach konsumenckich przeprowadzonych w ostatnim czasie. Badania amerykańskie Advertising Speciality Institute opublikował obszerny raport z globalnego badania nad wpływem produktów reklamowych przeprowadzonego w 2016 roku. Badaniem objęto 100 000 Amerykanów z […]
Nadciąga marketingowa rewolucja
Nadciąga marketingowa rewolucja Żyjemy w czasach szybko postępującej digitalizacji, kiedy każdy kolejny dzień przynosi nowinki technologiczne, niebywałe osiągnięcia w nauce i sprawia, że jako ludzkość wykonujemy kolejny krok naprzód. Niegdysiejsze futurystyczne wizje stały się naszą rzeczywistością, a to, co jeszcze parę lat temu wydawało się niemożliwe, już za chwilę stanie się nieodłączną częścią naszego życia. […]
Gwiezdne Wojny inspiracji – Część 1
Jeśli chodzi o licencje to moc jest z nami! Wszyscy wiemy, że w świecie filmowych gadżetów Gwiezdne Wojny są lata świetlne przed innymi filmami. Jako, że Star Wars stały się międzypokoleniowym fenomenem producenci przechodzą samych siebie w wymyślaniu nowych licencjonowanych produktów. Goldenberry w świecie licencji czuje się jak ryba w wodzie albo jak C-3PO w […]
Konferencja Sales Excellence
Konferencja Sales Excellence: jak podnieść efektywność sprzedaży, by w pełni zrealizować założone cele biznesowe Już 6 czerwca w Warszawie konferencja Sales Excellence poświęcona wynikom Polskiego Badania Sprzedaży 2017. Do udziału w wydarzeniu serdecznie zapraszamy właścicieli firm, kadrę zarządzającą oraz szefów sprzedaży, którzy szukają dodatkowej, najnowszej wiedzy i inspiracji o tym, jak usprawnić sprzedaż w firmie, […]
m-Commerce, a biznes – Konferencja
W jaki sposób m-commerce zmieni oblicze Twojego biznesu? Szacuje się, że do 2018 roku Polska będzie europejskim liderem w dziedzinie m-commerce.* Obecnie 46% Polaków korzysta z internetu mobilnego na ponad 19 milionach smartfonów i 1/6 pieniędzy przeznaczonych na zakupy wydaje właśnie poprzez smartfony lub tablety. Co to oznacza dla Twojej firmy? Czy jesteś przygotowany na […]
Największe targi gadżetów na świecie
Największe targi gadżetów na świecie Nasza niezawodna kadra kierownicza w składzie Dariusz Nabywaniec oraz Olaf Dąbrowski udała się jak co roku do Hong Kongu na największe targi gadżetów na świecie. Tym razem oprócz niezliczonych inspiracji i próbek przywieźli również nam ten film. Załoga ogląda i zazdrości, a Klienci zacierają ręce! Po więcej informacji na temat targów zapraszamy […]
Od „product selling” do „solution selling”
Od „product selling” do „solution selling” Zapewne w każdej gospodarce wolnorynkowej są branże mniej lub bardziej konkurencyjne. Branża reklamowa zdecydowanie należy do tych drugich – rynek jest ekstremalnie konkurencyjny. Według ostatnich badań – na krajowym rynku operuje już ponad 4000 agencji reklamowych trudniących się dostarczaniem artykułów promocyjnych. Jeżeli do tej liczby dodamy drukarnie, które także […]
Prezenty (nie) do kosza
Wyobraźmy sobie dwa scenariusze. Pierwszy znasz bardzo dobrze, gdyż postępujesz według niego z pietyzmem już od wielu lat, łudząc się że da taki sam efekt jak za pierwszym razem. Drugi będzie dla Ciebie pewną nowością i kto wie czy nawet nie ekstrawagancją. Możesz na niego spojrzeć i uznać, że nie jest warty zachodu, założyć że nie przyniesie wymiernych […]
Reklama OOH jest skuteczna, ale gadżety – jeszcze bardziej!
„Reklama OOH jest skuteczna, ale gadżety – jeszcze bardziej!” Takim hasłem Goldenberry Experts in Promotion, specjaliści od nietuzinkowych rozwiązań promocyjnych, zakomunikowali światu, że ich firma przeniosła się do nowej siedziby – Przemyślany gadżet potrafi być efektywniejszy niż szeroko zakrojona strategia, a nasze propozycje są świeże i śmiałe – mówi Olaf Dąbrowski, nowy dyrektor zarządzający Goldenberry. […]